Plusservice

Løren Torg borettslag et del av Plussbolig konseptet fra Selvaag Pluss. Plussbolig med Plussservice er en service inkludert i fellesutgiftene, men uavhengig av borettslaget. Denne siden inneholder mye praktisk og nytting informasjon om hva som tilbys av service og tjenester bade i og utenfor boligen. Se Plusservice sine Nyhetes sider for Løren Torg Pluss for mer og oppdatert informasjon.

SERVICE OG TJENESTER FOR EN ENKLERE HVERDAG Løren Pluss 2015/16

Løren Torg Plusservice

Vertskap

Yvonne Steinmann er vertskap på Loren Torg.

Som vertskap blir min oppgave å ivareta Serviceområdet og bistå med formidling av service og tjenester til dere som bor her. Jeg vil legge til rette for et variert servicetilbud tilpasset deres ønsker, og ser frem til et godt samarbeid for å gjøre deres hverdag litt enklere. I denne permen vil dere finne informasjon om noe av servicetilbudet for dere som bor i en Plussbolig®. Det er viktig med innspill fra dere, slik at vi sammen kan finne tilbud og tjenester dere kan få glede av.

Jeg gleder meg til å yte service.
Nøl ikke med å ta kontakt — uansett hva dere lurer på!
Vennlig hilsen
Yvonne Steinmann
Mobil 40 03 61 64x
Telefon 21 99 37 10x
Telefax 21 99 37 11x
E-post lorenpluss@selvaag.no
Jeg treffes forøvrig i Serviceområdet på dagtid mandag til fredag, se oppslag i resepsjonen om min arbeidstid.

Bruk siden plusservice.no

PlussBasis

PlussBasis er det tilbud av service og tjenester som dekkes av Serviceavgiften.
Det faste servicetilbudet på Løren Torg omfatter:

  • Bemannet resepsjon med et serviceinnstilt vertskap alle hverdager
  • Dagens aviser og et utvalg magasiner i serviceområdet
  • Kaffe og te i serviceområdet
  • Tilgang til felles hage og takterrasse
  • Tilgang til innbydende fellesområder
  • Trådløst nettverk og fri bruk av PC i serviceområdet
  • Selskapsrom med fullt utstyrt kjøkken som kan reserveres til private arrangementer og selskaper
  • Gjesteleilighet som kan reserveres av familie og venner
  • Treningsrom med apparater
  • Opplevelsestilbud som matkurs, vinklubb, teaterkvelder m. m
  • Informasjon om kulturtilbud og aktiviteter direkte til egen leilighet via TV
  • Drift og renhold av serviceområdene
  • Bomiljøvakthold på kveldstid og natt
  • Videoovervåket inngangsparti og garasje
  • Porttelefon med videokamera koblet til TV
  • Alarmsystem med flere sensorer og ransalarm installert i hver leilighet
  • BoSmart — TV/bredbånd/telefoni

PlussMeny

PlussMeny – Hva kan vertskapet hjelpe med?
Vertskapet besvarer forespørsler og bistår med praktisk hjelp, bestillinger og gode råd. Utvalget av tjenester vil utvikles over tid, men PlussMeny vil ved innflytting omfatte formidling av tjenester som:

  • Hjemmeservice og renholdstjenester (se vedlagte brosjyre fra City Maid)
  • Vask og renseritjenester
  • Blomsterbestilling
  • Håndverkertjenester
  • Bilpleie og dekkskift
  • Interiørhjelp
  • Catering og selskapsservice
  • Tilsyn av bolig i ferie og fravær

Pluss Club

Etter hvert som våre nye Pluss prosjekter rundt omkring i landet ferdigstilles og beboerne flytter inn, vil vi samle og utvikle opplevelsestilbud og fordeler for beboerne. I tillegg vil det bli aktuell informasjon om nye prosjekter under utvikling, ferietilbud og inspirerende artikler.
Dette er ment å være en ekstra fordel for deg som eier av en Plussbolig® og er forbeholdt de som har valgt en enklere hverdag med flere muligheter. Derfor har vi valgt å kalle dette nye «møtestedet» for Pluss Club.
Vi forventer å sende deg vårt første nyhetsbrev allerede i løpet av høsten 2008.

Plussliv

Tidligere ga Selvaag ut magasinet Plussliv.
Klikk på linken for å se magasinene der Løren Torg er omtalt.

 

Serviceavtale

Vedlagt følger kopi av serviceavtalen som beskriver rollen til Selvaag Pluss Service AS og tjenestene som formidles gjennom vertskapet i Serviceområdet og hvordan driften er organisert.
Det er styret i Løren Torg Borettslag som på vegne av eierne av Plussbolig® vil ivareta det formelle rundt avtalen.
Har du spørsmål knyttet til avtalen må du gjerne ta kontakt med ditt vertskap.
(Vedlegg: Serviceavtalen)

LØREN TORG PLUSS
Lørenveien 44 A
0585 Oslo
Vertskap: Yvonne Steinmann
E-post: ys@selvaagbolig.no, lorenpluss@selvaag.no
Tlf: 40 03 61 64
www.plussservice.no